WEBit » Articole » Intrebari frecvente legate de contul de gazduire
Intrebari frecvente legate de contul de gazduire

Cat timp dureaza pana mi se activeaza contul de gazduire web?
Dupa efectuarea platii conturile de gazduire web sunt activate intr-un interval de pana la 6 ore.

Cum va pot contacta in caz ca am o problema cu efectuarea platii?
In cazul in care intampinati probleme, va rugam sa folositi coordonatele din pagina Contact.

Gazduiti si alte domenii web in afara de .ro?
Desigur! Putem gazdui orice fel de domeniu web.

Am domeniul web deja gazduit in alta parte. Cat de greu este sa il transfer la WEBit.ro?
In mod normal, acesta este un procedeu foarte simplu. Trebuie sa contactati autoritatea de la care ati cumparat numele de domeniu si sa schimbati serverele de nume cu ale noastre. Daca nu reusiti, o putem face noi fara sa va coste in plus. Din momentul in care inregistrarile DNS au fost modificate va dura aproximativ 6 ore pana cand numele domeniului dumneavoastra sa se propage intre toate serverele de pe internet. Gazduirea numelor de domenii (DNS hosting) este GRATUITA.

Care sunt serverele de nume (DNS) pe care trebuie sa le folosesc?
Oferim 2 astfel de servere (unul principal si altul de backup):
ns1.superiordesign.ro
ns2.superiordesign.ro

Cum pot folosi contul de gazduire?
Datele tehnice corespunzatoare contului sunt urmatoarele:

Pentru FTP (transfer de fisier):
» server FTP: domeniu.ro

Pentru a putea fi vizibile in internet, fisierele trebuie puse in directorul public_html. Directorul www este doar un link catre public_html.

Pentru email:
» Incoming Mail Server (POP3): domeniu.ro
» Outgoing Mail Server (SMTP): domeniu.ro

In clientul de mail (ex: Outlook Express) trebuie sa bifati casuta “My server requires authentication“.

NOTA: Daca utilizati o conexiune internet de la RCS&RDS, conform cerintelor lor, trebuie sa utilizati alte setari pentru Outgoing Mail Server (SMTP):

» Outgoing Mail Server (SMTP): smtp.rdslink.ro
De asemenea, in clientul de mail (ex: Outlook Express) NU trebuie sa bifati casuta “My server requires authentication”.

ALTERNATIVA: Setati ca portul de conectare la serverul SMTP sa fie 26 in loc de 25.

La crearea unui cont e-mail (ex: office), username-ul pentru acel cont va fi intreaga adresa de email, respectiv office@domeniu.ro.

Daca nu puteti trimite mesaje prin serverele noastre va rugam sa verificati la providerul internet pe care il folositi daca nu blocheaza portul 25 sau 110.

Puteti verifica mesajele primite si de la un alt computer decat cel personal, accesand adresa:
http://webmail.domeniu.ro

Pentru administrarea contului de gazduire (Cpanel):
http://cpanel.domeniu.ro

Ce este cPanel?
Toate conturile vin echipate cu suport cPanel, acesta fiind un sistem de administrare complex ce va da libertatea de a controla pe deplin crearea de noi conturi de email sau FTP, crearea de noi subdomenii, adaugarea de baze de date etc. Mai multe detalii despre CPanel puteti gasi la adresa cPanel.net.

Pot face upgrade de la un pachet de gazduire web la altul? Exista vreo taxa suplimentara?
Puteti face oricand upgrade la pachetul dumneavoastra de gazduire prin achitarea diferentei de cost intre cele doua pachete. Nu exista taxe suplimentare.

Oferiti suport tehnic? Trebuie sa platesc in plus?
Daca aveti intrebari, echipa tehnica WEBit va sta la dispozitie, fie ca sunteti deja client sau doar doriti sa aflati mai multe detalii despre serviciile pe care le oferim.

Gazduiti si pagini web cu continut adult?
Nu.

Gazduiti pagini web de tip ASP, ce folosesc Microsoft Windows Server?
Nu. Serverele noastre sunt construite pe arhitectura UNIX.